Monday, January 11, 2010

ini blog saya


Kat blog ni aku bley dengan sesuke ati aku untuk tulis or taip pape yang aku nak..

Aku nak gedix ke..nak syok sendiri ke..it non of ur bisnes..

If korang tak puas ati, pduli ape aku..

If korang bagus sangat, buat la blog sendiri..

Free je kot if sign up ngan blogger..tak payah bayar laaa..


Disebabkan ni adalah blog aku, korang dilarang untuk :

  • Comment bout penggunaan bahasa aku..dis da way i wrote and express what i feel okei..pduli ape aku nak gne bahasa yang macam ne pun..i don’t comment yours, so vice versa..fair and square..fullstop!!

Disebabkan ni adalah blog aku,korang diminta untuk :

  • Leave ur cmmnt at the chatbox..with ur url..if u follow me, then i will follow u..(nyanyi based on lagu digi..lalala~ )
  • Wat blog ni cam blog aku okei...
  • Berambus dengan kadar yang segera if korang x suke ngan blog aku..


Cukup la dulu setakat ni je..penambahan or penolakan akan d beritahu kelak..agaga~

Pape pun thnx for reviewing my blog



Sayangandasemua ;)

No comments: