Monday, January 4, 2010

hepi new year peeps!!!


Rasenye blum terlambat if aku nk wish epi new year an...

Walaupun aku cuti sem sbulan,tapi siyes aku tak sempat nak update blog aku ni..

Aku rase da bersawang da blog aku ni..

Kadangkadang aku pikir cam malas je nak update...

Bukan sebab ape...tenet sangat mengong!!(alasan..heheheh)

Btw,aku akan try la update blog aku ni ASAP...


Hmmmm...

Bercerite pasal new year an...

Mesti orang slalu tanye,ape azam baru..

Perlu ke azam tu sebenarnye????

Yang penting,aku nk kurangkan bermaen...

Ahhaaa..maen pe??tuuttttt...hahaha ;D

Rezo..ni sume sbb ko..

Ko goda aku ngan cte anime yang ko ade...ahaksz

Yang penting,t aku nk sume cite 1piece ko ye...hehehe


Sooooooo........

Epi new year!!

Make this year is better than the previous year...


Till then...


Salam,

Fyqa ;)



No comments: