Monday, January 18, 2010

hijau itu hijau la



tade bnde kot yg aku nk tunjuk kt korg..nk tunjuk pixca U aku..emmm..tak pyh la…sgt b’sepah la kot kampus aku.. tp buat pengetahuan anda sume, ni adalah kenyataan or hakikat..x bek oo nk tipu org..lalala..bangunan pn still bangunan lme..kampus baru still in progress..but now,1 of the main campus da siap….tp agak jauh r dr kolej kdiaman aku..law naek bas,grenti dpt tdo dgn nyenyaknye d dlm bas tu… len kali je la aku tunjuk kt korg..

But now aku, aku nak tunjuk kan betapa hijaunye kt area2 uma aku..haha..

ni sawah.....kesian sape yang tataw


ni pun sawah juga ye...

ni plak aku pnye kolej kediaman..
hutan gile kot kat belakang tu...
sian aku.....

bukit bukau dekat2 ngn kolej kediaman aku


p/s : dulu aku slalu berangan cam ni.."kan best law bangun2 pagi bley tgk bnde2 yg ijau...emm..yang pasti bukan katak..bukan juga kodok atau pun yg same waktu dengannye..." sekarang ni padan muke aku..
kiri kanan depan belakang..hijau mata memandang..atas bawah pun hijau gak...
eh..ble mse plak langit warne ijau..slah2..expect langit je warne biru...tension aku......



salam,
fyqa




No comments: