Wednesday, December 7, 2011

better late than never



selamat hari hari kepada semua :)


aku tahu yang aku da terlambat gila nak ucap tahniah dekat adik aku . 
mana tak nya , da dekat sebulan keputusan UPSR keluar , aku baru nak cakap tahniah . tapi , jangan salah faham . lambat ucap tahniah dekat blog , cepat di luar blog .

TAHNIAH MUHAMMAD FAIQ MOHD YUNUS !
sebab dapat 5A dalam UPSR .

masa keputusan keluar , patut la my mom call tengah tengah hari buta . pelik bin ajaib . sebab memang RARE la my mom nak call waktu macam tu .

mom ; kenapa tak angkat telefon tadi ?
aku  ; tak perasan . hp atas meja . golek golek atas katil tadi . kenapa ?
mom ; takda apa . agak agak ada apa ?
aku  ; entah la *fikir fikir* keputusan UPSR da keluar . adik dapat berapa ?
mom ; kau kalah . hehe *sengih sengih*
aku  ; huh ? aku kalah ? berapa ? 5 ?
mom ; haah . bla bla bla .

- end of conversation -

btw, jangan pelik bila baca perbualan aku dengan my mom . itu la hakikatnya .
yeah , aku kalah sebab dulu aku cuma dapat 4A je . tapi takpe la .
tak sia sia aku berus kepala otak dia masa aku kat rumah waktu cuti sem dulu . haha .


nota kaki ; kaya la adik aku . abang abang aku janji 1A = RM50 . ada tiga abang . sorang kakak . haa . memang kaya -.-"


p/s ; terpaksa postpone duit hadiah sebab da hujung sem . sory dik . ngee 

No comments: