Friday, December 9, 2011

ehh brochure la bukan poster

hari tu , ada kerja khusus . ala ala projek budak sekolah . kena buat poster . tapi bukan poster conteng conteng guna cat air segala bagai . dunia da maju . semua di hujung jari . tapi kau ingat senang nak buat poster guna publisher bagai ?

credit; encik google

ya . untuk KAU dan KAU yang hebat , memang senang gila . kacang la , bak kata budak budak zaman sekarang . tapi aku ni buta seni sikit . ehh . tapi , ada la bakat sikit sikit . ni ayat cover . harap anda faham .

haa . lupa nak bagitahu . ni poster untuk subjek Bahasa Melayu Universiti . satu lagi kena buat , forum . tapi da sukses . gembira . selesai da beban . tinggal tunggu nak jawab exam je . konon konon da sedia nak jawab exam . padahal , satu ape pun tak study lagi . choii .

dulu , masa subjek TITAS pun kena buat poster gak . ehhh . poster ? salah ! salah ! brochure . aku kena buat brochure , bukan poster . patut la pelik . bila plak aku dapat kerja tambahan buat poster ni . ni lagi satu ayat nak tutup salah .

ni poster TITAS

nah ! tengok la brochure yang aku buat ni . buruk , kan ?

front view

 back view (inside)

nota kaki ; aku ni last minute person -.-"

No comments: