Wednesday, December 7, 2011

twentieth november twenty eleven



cerita ni da lama tersimpan dalam kepala , cuma baru ni sempat nak ditulis . plus , event yang aku nak bagitahu ni pun da berlalu dua minggu lepas . apa yang aku nak cerita ni adalah cerita cinta cikgu kesayangan aku semasa sekolah dulu dulu .

bayangkan , aku dari perlis sanggup balik ke johor semata mata nak pergi majlis perkahwinan cikgu aku ni . sory , tangan ni laju plak menaip memuji diri . ahaks . tapi ada kawan kawan yang tak boleh nak datang sebab ada kelas dan macam macam la .

malas nak cerita banyak , enjoy the pictures okay :)
tapi takde la banyak sangat gambar yang di upload ni pun .
sebab kitorang datang waktu pernikahan je , persandingan tak sempat nak tengok . masa mencemburui kami bertiga . jadi , terpaksa la redha .

DATE   ; 20.11.2011
THEME ; pink purple 











SELAMAT PENGANTIN BARU CIKGU !
SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT

semoga dapat memikul tanggungjawab dengan baik .
kami doakan yang terbaik untuk cikgu .


p/s ; tak perasan tarikh yang dipilih ni cantik . 20112011 :)

2 comments:

Unknown said...

fyqa bile lg?hihi

fyqa said...

erkkk . lambat lagi .
sekolah pun tak abes . ngeee :D