Friday, November 12, 2010

i'm in love with . . .

hey people . how your day ?
aku ? hah ! well . tengok tajuk entry pun da taw en ? tehee :D
SERIOUS ! i'm in LOVE .
phewwwittt . love in the air . ahaksz !
poyo , kan ? da taw da . hehe


hahahahaha . okay ! cukup gelak . entah apa apa je aku ni . kan ?
meh baca . mari la . aku nak bagitau sape kekasih hati aku ni.
jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.
.

ini la kekasih hati aku sekarang ni . hehe :D


macho kan dia ? sumpah . aku addicted dengan si Domo ni .

hah ? apa ? korang tak tau sape Domo ni ?
urmm . tak pe . mari aku ceritak serba sedikit pasal benda alah ni ye . aku kan baik .
macam tak biasa je masuk lif tekan sendiri , kan ? hahaha :D
sharing is caring , kan ?

Domo (どーもくん Dōmo-kun) is the official mascot of Japan's NHK television station, appearing in several 30 second stop-motion interstitial sketches shown as station identification during shows.

source ; wikipedia
macam biasa . copy paste la .
ingat aku rajin sangat ke nak menaip panjang berjela jela ni .
maaf la ye kawan kawan .
i'm a lazy bump . wallaaaa . what a confession here . agaga

ni bukti kecintaan aku kepada si Domo ni .

desktop saya

tagged saya


formspring ;)


okay . mekaseh sebab menghabiskan masa korang untuk membaca kisah cinta aku yang ntah apa apa ni . haha .
saya sangat menghargai . serius .tak baik menipu , en ? ;)


p/s ; terfikir ntah macam mana la aku boleh suke benda ni . aiyaa -.-"

5 comments:

...fazilahpajil... said...

pewiittt2,,,hahahha..

fyqa said...

@pajil

phewwitt kembali . hahaha
kenapakah ?

: JannahSuhaimi : said...

waa..sungguh2 minat domo..:D

Anonymous said...

Hey i am suuper boy

me-myself-mylife... said...

ingt pe la td...
haishhh..