Thursday, November 11, 2010

his pet , not mine :)


siang tadi tak ada kerja . tipu je cakap tak ada keje , pada hal exam da nak dekat . aishh. tak sedar diri betul la . so , aku pun ajak la membe aku ber'ym' . walaupun mula mula tu he is refusing , tapi at last , dia buzz jugak ym aku . kami pun membebel dan membebel dan terus membebel . tiba tiba , dia mula bukak topik . ye la . starting tu memang membebel dengan tak ada arah tujuan . sila rujuk gamabr di bawah untuk butir perbualan kami . yeah . ayat skema . da taw . tengok je la ye . zasss ~


perasan tak dekat situ dia ada cakap pasal kucing ? "maine coon cat" . aku tataw la tu nama or jenis kucing tu . okay . sambung cerita . aku pun google la pasal kucing tu . sekali tgk kucing tu , mmg besar la weyh . tak caye ? nah ! amek kau !
.
.
.
.
.


ni la kucing yang aku gembar gembur kan tadi . gila macho kan kucing tu posing macam tu . tehee . peduli kan tatabahasa aku . tak masuk exam pun . haha . ape ? kucing ni biasa je ? tak besar mana pun ? ishk ishk . tak caya bila aku cakap kucing ni besar ? nah . tengok bawah ni plak .
.
.
.
.


hah ! tengok ! besar kan kucing tu . bak kata kawan aku , saiz kucing tu 3XL daripada kucing biasa , sebab tu la dia nak beli binatang ni . tak pe . dia banyak duit . kalau aku , kutip kucing tepi jalan je . comel ape . jimat duet . hehe . nanti ada masa , aku cerita pasal kucing aku plak . hoho



okay . cukup melalut . sambung balik cerita . lepas habis cerita pasal kucing tu , aku tanya la pasal dia punya glider . ni bukan cerita pasal paragliding atau aktiviti yang sama waktu dengannya . aku masih bercerita tentang binatang kat sini . glider tu adalah makhluk tuhan yang comel je . eh . tak pernah tengok ? kesian . disebabkan aku baek , konon konon la , sila tengok gambar kat bawah ni . tu la glider a.k.a sugar glider .
.
.
.
.

see ? comel kan makhluk ni ? tu la . aku cakap tak nak caya . ape la . tapi binatang ni cinonet je .


kecik je kan ? alahaii . comel je aku tengok . kalau la aku ade bela seekor , akan ku tatang seperti minyak yang penuh . chewahh . haha



ni la butir butir perbincangan antara aku ngan kawan aku tu . alaa . cerita pasal glider dia . tapi dia da jual glider dia . sayang betul la . adesss -.-"


eh eh . macam tak caya . panjang plak aku membebel dalam entry kali ni . haha . peduli apa kan ? aku tuan blog ni . aku nak membebel pun , tade sape pun nak marah . berani kau nak marah aku ? boleh jalan la . hahaha . poyos . da la . penat nak taip .
. bye.


p/s ; tiba tiba rasa rajin nak update blog ;)


No comments: