Saturday, November 6, 2010

entry tertangguh


hey people . da lama kot tak udate blog ni .
aku bagi title entry kali ni as entry tertangguh sebab memang tertangguh pun aku nak cerita pasal benda ni .
tipu la kan kalau aku cakap tak sempat nak online . buka facebook and segala bagai boleh je . tehee .
cuma kadang kadang aku macam ade problem nak post kat blog ni . ntah apa ntah masalah dia .
ouh . okay . abaikan .

sambung cerita balik . aku sebenarnya nak cerita pasal aktiviti 'jom memancing' .
lagi pun bukan memancing kat tempat yang vogue , memancing kat parit je kot .
benda ni lama da . cuma baru ni je aku sempat nak cerita . maaf la ye .
aku ni kira out dated la . ah . peduli apa aku . tak nak baca suda . aku tak rugi pape pun .

nah ! amek ! aku bagi gambar je .
di sebabkan frust yang tak sampai nak menonggeng sebab tak dapat ikan , kitorang pun menghabiskan sisa sisa masa yang ade dengan mengambil gambar .
ahaksz .


aksi power rangers yang tak berapa nak power


mereka yang kesabaran


melantak je lebih . ngee :D


kekurangan kerja ?


ayuh berenang ;)


tiba tiba aku teringat apa yang aku borak dengan member aku .

aku ;
weyh . bukak lagu . bosan der .
aini ;
*amek henpon , trus bukak lagu*
aku ;
weyh . tetibe aku rasa macam nak tujukan lagu 'love the way you lie' ni kat ikan ikan ni .
aini ;
apsal plak ?
aku ;
ye la . da la meragut umpan aku . 3 kali plak ue . abes madu , sepah bersepah sepah . hoho
aini ;
sengal la ko .
aku ;
hehe *big grin*


overall , okayy je . sebab beratus gambar yang kitorang amek , hanya untuk a few hour . anda paham ? a few hour . ehe .
tapi aku malas nak upload gambar banyak banyak . haha
btw , sory sebab entry kali ni cam bosan . aku pun tade idea nak tulis ape sebenarnya .
thanks for those yang baca entry ni sampai abes .
jasa mu di kenang . chewah . madah tak berhelah la plak . heee :D


p/s ; exam is around da corner ~

No comments: