Thursday, September 23, 2010

membebel seorang diri


aku menaip lagi .
semua ni sebab bosan .
anda tahu apa itu bosan ?
okay . if tak tahu , tiada masalah .
anda boleh meng 'google' ya .
selesai masalah .
entry kali ni tiada tujuan .
biasa la ilham tak datang datang .
jangan ada orang yang bernama ilham datang suda la .
adei . merepek lagi .
maaf ya .
ehehe :]



saja nak tunjuk gambar scandal aku .
ahaha . oopssiee .
fyi , pic ni d snap masa bulan puasa hari tu .
saja . bosan . tade benda nak buat .
okay . sila jangan fikir yang bukan bukan .
tiada pape yang berlaku di sebalik payung yang bukan milik aku tu .
sudah la . malas nak taip lagi .
terima kasih pada yang sudi baca entry ni .
entah papa je aku rasa .
hoho -.-"


p/s ; sila teka aku yang mana satu ? 20 sen akan d beri kepada peneka yang berjaya . ehehe :)

4 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

hahaha ok jer ;D
nnti ad ilham tlis pnjang2 skit
hohoho

ps: kau yg blah kiri tgh peace tuh?
sbb yg blah kanan mcm pgg payung =.=
(payung yg bkn milik kau)lol

fyqa said...

lorh...semua orang aku yg nga wt peace ue..aish..
salah salah !
tetttt !
ahaha :D

hanis said...

alaaa yang pakai baju kotak2 pastuh beg kotak2 tu jugak kannnn... pat2 bagi akak 20sen huhuhuhu

fyqa said...

ahaha..
aishh..mne taw ni ?
mst tgk kt fb pnye pic en ?
ehehe..cm nak bg ni kak??
ngeeee :D