Saturday, September 25, 2010

kecelaruan identiti ?


salam semua . selamat tengah hari :)
yeah . aku masih sempat nak update blog walaupun malam ni ada test . tape . nanti kejap lagi aku study . jangan risau . weyh . kau tu yang kena risau la cik fyqa oi . bukan orang lain . aishh .

okay . in this entry i want to share something with you guys .
i believe that most of the people have their own facebook account .
macam susah nak percaya la kalau ada yang tak ada account facebook . alangkah adik aku yang baru darjah lima pun da ada facebook sendiri . tipu la kan kalau korang tade facebook :]

alkisah cerita dia macam ni . sila baca dengan sabar ya .
semalam , chat dengan sapa ntah . i dont really know this guy . but he was in my messenger list .
chit chat la macam biasa . bla bla bla bla .
tiba tiba , dia tanya if aku ade facebaook . then, aku cakap ada .
di pendekkan cerita . selamat la kami menjadi kawan dekat facebook .
after he viewed my profile, i think , dia cakap la macam ni .
baca kat bawah ni okay .




nak tengok relationship status aku kat facebook?
maksud aku , macam mana mamat tu boleh tak percaya yang aku ni single .
ye la . aku private segala info kat facebook aku . cuma my friend je boleh tengok .
hah ! ini dia .
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TADAA !


see !
aku tak tahu plak if nama tu menunjukkan nama lelaki .
tak kan aku nak in a relationship dengan perempuan .
apa dia ingat aku ni lesbian ke apa .
ouh tuhan . minta simpang malaikat 44 .
i'm straight okay . tak main la bengkang bengkok ni .
lagi pun macam tak pernah tengok je orang buat relationship macam tu .
ada kawan aku lelaki siap buat married dengan lelaki jugak .
kalau macam tu nak cakap diorang tu gay la ei ?
i did it just for fun . tade maksud pape pun . tapi mamat tu amek serius la pulak .

hahaha .
aku rasa kesian kat mamat tu ada juga . tak kan la tak tahu nak beza antara nama lelaki dengan perempuan . kalau nama in chinese tu lain cerita . yang itu da sah sah la susah nak di bezakan . bila aku cerita dekat house mate aku tadi, she said pity him .
urmm . tu je la yang aku nak cerita . tak bermaksud pun nak memburuk kan sesiapa .
maaf kalau ada sesiapa yang terasa :]


p/s ; bersyukur la dengan nikmat kurniaan tuhan .

ALHAMDULLILAH :)

5 comments:

iraixora said...

yg ko g duk wat relation married ngn pompuan tu pesal.shengal la

cik jannah said...

hahaha...cian toi mamat tuh~

sukemakan said...

mamat tu sengal

Admin said...

uhh ramai mcam ni ... tapi janganla fikir negatip sangat ... :) maybe dia sengal maybe dia ikhlas .. tak sapa yang tahu ...

fyqa said...

nad - ahaha...suke suke je dowh . da tade keje mmg mcm tu..ahaha :D

jannah - ye . kesian. hoho

sukemakan - sengal ke??huhu. tataw la nk describe dy mcm mne :]

hasrul : tade la fikir -ve pn . jz kdg2 pelik dgn certain ppl . think +ve itu perlu :)