Wednesday, September 22, 2010

the gloomy monday

salam people :)
yeah , i know . today is wednesday . but i still want to talk about monday :)
ini blog aku , peduli la aku ak tulis apa en . ehe :]
sila beredar dengan kadar yang lebih laju dari siput oink oink kalau tak nak baca .
banyak kot benda yang tak best berlaku hari isnin hari tu..


first ; i got a fever and diarrhea . pity me :(

sangat kasihan kan ? kena macam ni da la masa on the way nak balik dari cuti raya . omg ! seksa okei . ingat dekat jarak muar dengan perlis . 10 jam ue . memang kebas la punggung ue . ahaha . sapa sapa yang tak pernah rasa , boleh try . hehe . aku mempersilakan . *big grin*


second ; class start at 8 a.m

eleh . cuba cakap dengan aku , sapa yang suka bangun pagi . sapa ? kau ? membohong ! dulu cikgu aku cakap tak baik menipu . okei . sambung cerita . payah plak kalau aku da merapu ni . cakap je kelas aku start pukul 8 tapi hakikatnya , aku kena siap sebelum kul 7.15 . itu adalah time limit aku . huhu . fyi , i need to take a bus in order to go to the class . kesian lagi . aishh -.-"


third ; assignment autoCAD tak siap !


leceh !

at last siap dalam kelas . then , the instructor said hantar by emel . dalam hati aku memang da membebel la .
damn ! kalau la aku tau, tade la aku berhempas pulas nak menyiapkan . okei . tipu je . tapi kalau nak percaya , bagus juga . hak masing masing en . hehe


forth ; virus !

benci kau la !

aku pun tak faham kenapa pop ups tu asyik nak keluar je while i'm browsing the internet .
sangat menyusahkan . jalan paling mudah yang dilakukan , tekan [x] kat penjuru atas sebelah kanan . settle masalah . ahaha :D


fifth ; business plan tak sentuh langsung !

malas nak fikir ! haha :D


see ! banyak en benda yang tak best pada hari isnin ? okei . penat la nak menaip . kalau rajin , nanti update lagi . ramai orang kat bilik mengganggu konsentrasi untuk bercerita . okay. alasan semata . hakikatnya , malas nak menaip . heee .

p/s ; tiada nota kaki :)

No comments: