Monday, November 30, 2009

fin


aku stdy kt atas katil..huhu



dewan exam...


At last...

exam da abes...

Aku pun da ade kat uma...

Tapi baru ari ni aku buley nak update blog aku ni...

Kat uma ni pn aku da mati kutu...

even though aku tade bela kutu....

My fren ajak keje....

Aku malas.. hehehe

Lagi pn my mom said,”ko tak payah nak keje..keje kat uma ni pn ko tak buat,berangan nak keje...”adess...kena sejibik..aiyooo

Soooooo....

Aku pn duk kat uma je la...

Jadi surirumahtangga...

Hahaha...

Tapi aku mmg tak sempat la nak berblogging ni...

Nak berjalan-jalan tengok blog orang laen pun aku tak sempat...

Sangat bosan okei...

Maybe lepas ni aku post entry banyak-banyak....

Ganti balik pe yang aku tak sempat nak post time pekse ari tu...

Harap korang rajin la nak membace la ye...

Tata...

Titi...

Tutu....

;))

No comments: