Monday, November 30, 2009

Another story in da class


If before dis aku cite pasal kelas ethnic an..now aku nak cite pasal kelas eet plak..

Eet tu stand for electrical technology..

Mule mule aku tak suke sangat ngan subj ni..

Everything is about physics..last aku blaja physics pun mase form 5..

Tapi lame lame aku rase subj ni okei je..lecturer sporting baii..


Nak taw nape aku cakap cm tu??

Hah..bace cte ni..


1st : This thing happen after our test..


Lecturer : saya tengok assgnmnt kamu tu, ramai yang meniru..kalau membe salah soalan 1, kamu pun salah soalan yang tu..


Kami : *sok sek sok sek*..cam tak bese je..hehe


Lecturer : mase test hari tu pun ramai yang meniru..saya taw..tapi saya rase tak salah sebab tak de undang-undang yang cakap

tak buley nak meniru dalam test..laen la mase exam..jangan nak meniru...


Kami : laa..encik bagi kitorang meniru ke??


Lecturer : ye la.tapi nak meniru pun pandai pandai la cover..jangan la nampak sangat yang kamu tu meniru..kalau mase exam, saya yang nampak kamu meniru tak pe la..saya buat tataw je tapi kalau lecturer laen yang nampak..saya tak bley nak buat ape la..pandai pandai la kamu tanggung..*senyum*


Kami : ooooooooo..*da tataw nak cakap pe*


2nd : lecturer yang same..tapi before test..


lawak kot before nk jwb test tu..

(tade la lawak sgt.. hehehe)

ni antara conversation lecturer ngn dak kuliah aku..


dak kuliah : *bising*..standard la kan.......


lecturer : okei..simpan sume nota, module, tutorial..x kire jin ke..toyol ke..simpan sume..


dak kuliah : *ketawa gler2 ah..


lecturer : nnt sy sumpah kalau kmu sume meniru..


dak kuliah : sumpah????????


lecturer : *sengih sengih*..kenapa??ingat saya tak buley nak sumpah orang ke??


Bile test start..tade maknenye nak diam..sok sek sok sek yang lebih..

Lecturer tu round round time exam tu sampai la kat tempat aku..

Yang tak buley blah..everytime nak discuss ngan membe aku,mesti encik tu jalan jalan kat tempat aku..

Then, berlaku cakap cakap ni..


Lecturer : hah..meniru...


Aku : mane ade encik..kitorang bincang je..encik cakap tak buley nak meniru,so kitorang bincang je la..hehe


Lecturer : *senyum*


Tanpa membuang mase,membe aku pun tnye kat encik tu..


Membe aku : encik encik..ape beza magnetizing force ngan magnetomotive force??


Lecturer : formula la..*senyum*


Membe aku : encik encik..ade lagi soalan..nape tak de impedence value dalam three phase ni??


Lecturer : kamu kena cari la dari diagram tu..


Kitorang : ooooo..


Lecture tu pun pegi depan and tulis semua yang kena gune untuk jawab soalan..emm..tak de la semua..agak melampau la di situ~curi ayat rezo..haha


See..

Lecturer aku baekkk :))



No comments: