Friday, July 1, 2011

will be on duty .

salam lovelies

how are you ? erkk . a bit formal isn't ? ahaha . i know , i know .  ini la yang berlaku bila da lama sangat tak update blog . idea banyak gila , tapi RAJIN sangat nak menaip . okay . tipu .

motif sebenar entry ni dibuat adalah sebab . sebab . . . hah . sebab aku nak publish entry la . tu pun mau tanya lagi ke ? ngehngeh . di sebabkan ni da hujung bulan enam a.k.a bulan JUN plus tade satu entry pun untuk bulan ni , sebab tu la aku menggagahkan diri yang sememangnya tak berapa nak gagah ni menulis entry .

nothing much happen during this semester holiday . orang lain da syok syok kerja plus da siap makan duit gaji , aku baru nak start kerja . tapi aku peduli apa . janji aku keje . dapat gak duit untuk beli handphone baru . ahahaha . jangan kata gaji , kerja tak dapat lagi pun da sibuk nak berangan . tak pe . berangan itu perlu . ehehe .

esok aku start keje . huhu . wish me luck okayy . aku tak tahu la nama penuh departmant aku apa . macam sengal je . aduyaiii . aku sebenarnya apply untuk intake 1st June tapi tak dapat plak . tu yang jadi tunggang langgang hidup aku masa kat uma . tapi da rezeki aku datang lambat , nak buat macam mana . redha je la . pape pun , syukur alhamdulillah sebab dapat kerja :)

ouh . by the way , aku keje kat WESTERN DIGITAL . cawangan Penang .


 
untuk mengetahui lebih lanjut tentang company ni , sila TEKAN SINI kuat kuat . itu pun kalau anda rajin . ngee . tiada paksaan .

okay la . nak bergolek golek di atas katil .

bye !


nota kaki ; uishhh . macam mana la nak berjimat . duit asyik habis je -.-"

nota betis ; da jadi entry untuk bulan julai gamaknya . adesss . melepak kat bilik orang punya pasal .

No comments: