Tuesday, October 6, 2009

missin' da oldies :(




aku SANGAT stress ari ni..
ntah npe..tibe tibe aku t'ingat mase zaman mude2 dulu..
matrix dulu SANGAT besh ouh :O
law bley,aku rase cam nk masuk mtrix balek je..



tp de membe aku ckp :
" hdup ni klo kta ulang benda2 sama jer mcm ulang tgk satu filem tu...
x tentu tentu lagy prasaan kta tgk flem tu wat kli ker 3 ke 4 or ke 5 dan strusnya stangkap abih mcm kta tgk filem tu kali ptama.
so kra baik kta kekalkan pngalaman kat kmm skli jer..
pasti jadi pngalamn trindah n tmanis n aku rasa hdup kat kmm ngan kwan2 kmm plg mnis skli dlm idup aku "



tapi...bile pikir pikir balek...
btul gak pe yg fai ckp tu..
sumtin yg kte rse for the 1st time is better then the other..

for example,cm org slalu ckp : 1st luv susah nak lupe..

i MISS my ex rummet damn much la...
diorang mmg sgt sporting..
aku bagi gred A plus plus la..





ni la ex rummet KESAYANGAN aku.. :)


fiqie (pakai tudung)
# sangat rajin stdy..x macam aku
# dy mengong...same cam kami
# dy slalu kena buli ngan kami sebab pending :D
# kami panggil dy mata duetan..hahaha (joking)


eza sofia (mata besau)
# dy sama cm aku..malas ouh
# yang paling mengong d antara kami
# suke melalak dalam shower
# menari adalah hobi utama dalam bilek
# sgt gedix + ngade2 ngan aku..
# paling senang nak kawtim ngan dy...





fiqie + eza sofia + aku = gile + mengong
hahaha
:D


pape pun....
MISS KORANG GILE2 AH

:((


No comments: