Sunday, October 4, 2009

betul ke ni???


tade keje.. ;))


so, aku amek kuiz kt facebook..
cari makne name..
ni result yg aku dapat..


bace bace..
hehehe~



S - ..membuat orang tertawa (x sume orang kot..)

I - ..manis dan romatis
(yg ni aku x sure..manis ke??cube rase..hahaha...)

T - ..senyuman yang menawan
(erkk...no comment..lalala~ )

I - ..manis dan romatis
(kat atas da de..malas nak taip agy..)


A - ..seorang yang gila-gila
(absolutely...aku gila gila tapi bukn org gile)

F - ..sukakan pasangan yang agak liar dan gila-gila
(erkkkk...aku tataw pape..heee~ )

I - ..manis dan romatis
(already mentioned)

Q - ..seorang yang hipokrit
(terpulang korag nk ckp ape..pduli ape aku)

A - ..seorang yang gila-gila
(already mentioned)

H - ..setia kepada yang satu
(emmm...maybe when the time come..hahaha)




terima kasih,
sbb rajin nk bce entry aku ni...
hehehe...

:))



No comments: