Monday, August 15, 2011

i feel lost

truthfully , i really need you ! terasa tak lengkap hidup tanpa kau . aku rindu saat saat kita bersama . da tiga tahun kan kita bersama ? ouh . sesungguhnya aku sangat rindukan kau . macam mana ni ? nak kata angau dengan kau , tak sangat la . tapi kau sangat penting untuk aku . betul ! aku tak tipu .
.
.
.
.
.
.
.
.

ouh !
nokia 6120c


 
yes . my handphone is out dated =.=" tapi aku sayang gila dengan handphone ni sebab ni la first handphone yang aku beli dengan duit sendiri . tapi , handphone ni merajuk dengan aku . tiba tiba je tak boleh nak on lepas ada ura ura aku nak beli handphone baru . hailaa . eh . jap ! tetiba ke handphone aku tak boleh nak power on ? ouh . tak ! ni semua kerachut punya pasal . tunggu la next update . aku cerita pasal kerachut .

so , sekarang ni aku tengah berangan nak beli handphone baru . ye la . berangan je dulu sebab belum mampu nak beli baru . tunggu dapat gaji akan datang , baru beli handphone baru kot . da survey harga kat penang . boleh la . tapi nak survey harga kat perlis and kedah dulu sebelum beli baru . dekat johor mahal sikit , so , erkk . malas nak survey harga .

dalam kepala aku da fikir macam macam jenama handphone . tapi , tak tahu nak beli apa . yang pasti aku nak touchscreen phone . satu yang memang da lama aku nak beli , samsung galaxy ace . tapi entah la . list kat bawah ni , handphone yang aku rasa macam out of list :


 
| iphone |
aku tahu aku tak mampu . plus , ada la yang leceh pada aku . example , bluetooth connection .

| samsung galaxy S II |
boleh dikatakan handphone idaman . kalau aku beli handphone ni , memang habis macam tu je la duit gaji aku =.="
tapi aku suka kot dengan spec handphone ni . boleh tengok kat sini ya :)

| samsung galaxy mini |
aku tak berapa suka dengan design dia . tu je . mengada , kan ? hahaha :D

| blackberry |
a few member aku suggest untuk beli blackberry . tapi ntah la , aku tak berminat .

| nokia |
nak try lari dari nokia . ngee .  plus , sekarang aku rasa design sekarang macam pelik pelik je .

| sony vivaz pro |
camera handphone ni best la gak dan apps dia pun okay gak tapi masalahnya dia guna symbian S60 OS . maksudnya lebih kurang sama dengan handphone nokia aku yang rosak tu .
but not totally the same . tapi tetap rasa tak berapa nak seronok la .

| sony Xperia x10 mini |
terasa macam handphone ni kemetot je . screen 2.6 inches je . tapi member aku cakap best . yang ni aku tak pernah try lagi . so , tak boleh comment banyak banyak .

so , ada apa apa cadangan tak ? ouh , budget below RM1k . saya budak sekolah lagi . tak boleh spend duit banyak banyak . lalalala .
terima kasih saya ucapkan kepada yang bagi cadangan :)


nota kaki ; terasa pelik tak boleh nak ambil gambar sendiri . hahaha :D

ini selingan . hahaha :D

3 comments:

fyqa said...

spec utk samsung galaxy S II :
http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-3621.php

lupa plak nak provide link .
soryy .

AIMAN said...

pakai 3310 la yg paling bes. hiihi

fyqa said...

ada jual ke ?
ce cte ?
ape best ?
hahahahaha