Friday, February 18, 2011

obsession : editing

hye people . we meet again here :)
disebabkan macam da lama tak update blog , tak tahu da nak start an entry macam mana .aiyaa .
ouh . kali ni aku nak cerita pasal new obesession aku . editing picture .
tapi gambar gambar yang aku edit tade la cantik macam gambar yang korang edit .
saya budak baru belajar . ngeee .

so , let take a look at the picture below . zasssss ~


. the street .


. the band .

. aleya :) .

. kebudak budakan .


simple je kan aku edit tu . as i said before , i'm still a beginner in picture editing .
but now , i'm craving to have a DSLR . huaaaaaa .
aku pernah la cakap ngan mak aku , nak beli benda tu .

me : mak , nak beli camera baru , boleh ? nak DSLR .
mak : berapa harga ?
me : erkk . dlm RM2k cm tu la .
mak : urmm . simpan duit sendiri . kalau tak , try minta kat abang kau tu .
me : alaaaaaaa .

end of coversation .

jadi , sekarang ni terpaksa la aku mengumpul duit untuk mendapatkan idaman hati .
tapi ingat senang ke nak simpan duit . asyik shopping je . aiyooo . macam mana ni -.-"
okay la . penat da nak fikir .
sambung cerita lain kali .

toodle .

p/s : boleh kata semua kawan aku tukar handphone baru . envy .

2 comments: