Tuesday, August 10, 2010

new semester, new life



Diam tak diam, aku da masuk tahun dua. Bukan tahun dua sekolah rendah ya kawan-kawan. Huhu. A lot of thing I need to improved this semester. No more playing around. Enough is enough. Let bygone be bygone. You need to change Fyqa.. *sigh*

Semester baru ini aku perlu bercinta dengan mereka. Ouh siapakah mereka? Yang pasti aku perlu mencintai mereka dengan sepenuh hati. Ouh. Jangan sangka aku ni playgirl. Itu tiada kaitan langsung. Cinta hati aku adalah. . . . . jeng jeng jeng. . .

.

.

.

.

.

EQT203 Engineering Mathematics III

ERT205 Fluid Mechanic Engineering

ERT243 Computer Added Design for Bio system Engineering

EUW233 Islamic Civilization and Asia Civilization (TITAS)

ERT206 Thermodynamics

ECT200 Engineering Skills II

EUW224 Engineering Entrepreneurship


Mereka sangat menyesakkan nafas aku. Aku terasa segala pembuluh darah aku da tersekat. Ouh. Aku terseksa dengan mereka. Okay. Cukup merepek. Thanks to my friend for helping me registered this course within it compulsory registration date. Huhu. Biasa la. No internet connection at home. Broadband ditegah sama sekali semasa aku minta dengan abang aku. Streamyx pula tidak mendapat kelulusan pihak yang berkuasa di rumah. Ohoho. Soooo....thanks to Alia *bowing*



aini and alia

Actually I’m not so into the physics subject. Pada aku, fizik menyesakkan kepala dan memutar belitkan segala urat saraf aku. Tapi aku ni gila kot. Entah macam mana boleh sangkut dengan engineering ni. Aishh. I need to continue with what I’ve started. No regret. No sweat. Belum cuba belum tahu. Tak kenal maka tak cinta. Cewahh.. aku pun boleh bermadah. Jangan tak percaya. Perasan lebih sebenarnya. haha

P/s: selamat datang kepada semua pelajar baru :)

Till then,

Salam :)


No comments: