Monday, March 1, 2010

tagged yang merepek


tagged ni da lama da di simpan..so,ni baru nak publish..hehe
tagged ni ala-ala da jadi pekasam la kiranye..hoho

1. Adakah anda rasa anda hot?
hot ke??yah..sgt hot...kalau tak caya sila datang perlis ye...hehe


2. Upload gambar kegemaran anda.

aku ngan nad...aku jd PA x berbayar..adess

3. Cerita pasal gambar ini.

sebab aku rase sangat best..dat its..hee~

4. Bila kali terakhir anda makan piza?

oo...ari tu..nad belanje..hehe

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

fireflies by owl city..i loike it music arrangement ;)

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

mendengar kawankawan aku arguing pasal sukan antara ppk(pusat pengajian kejuruteraan)

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?

fyqapikachumok

8. Tag lagi 6orang

awinyuniaiensehapkaadzha

9. Siapakah orang No.1 pada anda?

my best buddy mase kat mtrx..sgt suke wt keje gile ko... :D

10. Kata sesuatu mengenai orang No.5

erkk....bdk kecik yg suke menyanyi..hoho~

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?

dengan dia punye ehemehem...hehehe... :D

12. Bagaimana pula orang No.4?

sangat cute..slalu jd mangse buli...hihi

13. Pesanan kepada orang No.6?

jangan lupe bawak aku g jalanjalan bila ko balik perlis ye..haha

14. Apa kelebihan yang anda nampak pada orang No.2 ini?

gila!!best dowh hang out ngan dia...

No comments: