Thursday, February 25, 2010

ubat oo ubat



kenapa kita mesti makan ubat?
sesungguhnya aku benci untuk makan ubat..
haha...
itulah alasan sebenar..
mak aku cakap aku macam budakbudak....
tapi aku memang tak boleh la..
tu la..
dulu masa kecikkecik selalu sangat perli abang aku..
sekarang ambik kau!!
aku yang tak makan ubat bila da besar..
fikirfikir balek macam kelakar je...
kadangkadang macam segan kot..
adik ngan anak buah aku pun makan ubat..
hahaha..
aku peduli ape.....
ubat tak sedap......
wekkkk....
bagi la macam mane cantik pun ubat tu...
warna warni macam nips ke...
belangbelang macam lolipop ke..
jangan harap aku nak sentuh.....
hehehe...
sekian..
cerita pasal aku yang tak suke makan ubat..
haha..
tetibe je aku cite..
aishhh~

p/s : ada sapesape ada care nak makan ubat?hehe



No comments: